ניהול מועדוני לקוחות
נכס שיווקי לטווח ארוך
מועדון לקוחות הוא אחד מאמצעי התקשורת השיווקית היעילים ביותר, לגיוס ולשימור לקוחות.
מרשימת תפוצה שהנמענים בה מקבלים ממכם מסרים תדירים ועד לכרטיס חבר, המועדון מייצר ללקוחות שלכם תחושת שייכות ומאפשר לכם להגדיל מכירות גם ללא דמי חברות.
העסקים שאנו מנהלים עבורם מועדוני לקוחות, נהנים מקשת רחבה של יתרונות ותשומות עסקיות: הגדלת הכנסות, שימור לקוחות, מדד שביעות רצון לקוחות, ערוץ ישיר לפנייה אל הגרעין החזק של קהל הלקוחות, יכולת לנטר משפיענים ומובילי דעת קהל, אוטומציה שיווקית ומגנטים לקהלים חדשים.
אחד היתרונות הגדולים בניהול מועדון לקוחות, הוא איסוף דאטה של רוכשים, פונים ומתעניינים.
בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, אי אפשר לסמוך על הקניון או הרחוב שיביאו לקוחות. על בעלי עסקים וחברות, ליצור ולשמור על קשר מתמיד עם כל מי שבא איתם במגע. הדרך לעשות זאת היא באמצעות איסוף דאטה למועדון הלקוחות ללא תשלום או בתשלום שאינו באמת "יוצא מהארנק".
מועדון הלקוחות הוא נכס שיווקי ארוך טווח עבור העסק ויש להרחיב ולשפר אותו בכל הזדמנות, צמיחת מועדון הלקוחות היא צמיחת העסק. לכן, גם אם כבר יש לכם מועדון לקוחות, אל תוותרו על יצירת תוכן חדש, שיפור הטכנולוגיה, איסוף דאטה והעשרת מידע, מהלכים וויראליים, יצירת שת"פים אסטרטגיים וגישה לקהלים חדשים.
קמפיינר עושה שימוש במיטב האמצעים לניהול מתקדם של מועדוני לקוחות, החל מרשימת תפוצה במייל, סמס וואסטאפ ומסנג'ר, התממשקות עם קופות ואתרי סחר, פליירים ושילוט בחנות, דרך ניהול הנוכחות ברשתות חברתיות ועד הדרכת עובדים וכתיבת תסריטי שיחה.
נשמח להגדיל עבורכם את ריווחיות וכמות חברי המועדון.