שיווק בוואטסאפ

שיווק בוואטסאפ

אפליקציית וואטסאפ נמצאת היום בכמעט כל מכשיר טלפון נייד בישראל ובמרבית הדפדפנים של עסקים. וואטסאפ חיסלה לחלוטין את ההפרדה בין זמן עבודה לזמן אישי (מה שהחל עם פייסבוק) ובכך הפכה לכלי שיווק עוצמתי שעדיין נלמד ונמדד תוך כדי שימוש מאסיבי של מאות מיליוני משתמשים.

שיווק בוואטסאפ יכול להזניק את כמות המכירות והיקף קהל הלקוחות במאות ואלפי אחוזים, אם משתמשים נכון בפלטפורמה. צוות קמפיינר מומחה בהקמה וניהול פעילויות שיווקיות בוואטסאפ.

דוגמאות קלאסיות לשיווק בוואטסאפ

שיווק בוואטסאפ מסייע לעסקים, ארגונים, חברות ועמותות, לשמור על קשר עם קהלי המטרה או הלקוחות שלהם, להגדיל מכירות, להגדיל תפוצת מסרים לקהלים חדשים ולמכור ישירות מתוך האפליקציה. הנה כמה דוגמאות לשימושים בשיווק בוואטסאפ.

וואטסאפ עסקי

הפרופיל העסקי של וואטסאפ הוא בחינם ומלא בפיטצ'רים ופרטים על העסק

חנות וירטואלית

הצגת מוצרים ושירותים ישירות בצ'אט בשילוב הודעות קבועות או בוטים

תמיכה ושירות

הנגישות של לקוחות לפנות דרך וואטסאפ, מאפשרת לכם לתת מענה מהיר ויעיל יותר

מקדם מכירות

סגירת עסקאות והשלמת מסמכים, מעולה לא היתה קלה ואפקטיבית יותר

וואטסאפ API רשמי

תיכנות משפכים והודעות אוטומטיות בוואטסאפ בחיבור למערכות שלכם

שיווק לקבוצות

שיווק לקבוצות וואטסאפ, יגדיל את ההזמנות והמפיצים לעסק שלכם

רשימות תפוצה

רשימות תפוצה בוואסטאפ משמשות לתפוצה רחבה בדיוק כמו ניוזלטר או סמס

בוטים ואוטומציה

מאפשרים מענה אוטומטי מלא או ראשוני, חוסכים שעות עבודה יקרות

שיווק בוואטסאפ בשילוב קמפיינים

כיום, פייסבוק מאפשרת לחבר את חשבון הוואטסאפ שלכם לעמוד העסקי ולהפעיל מענה באמצעות וואטסאפ או קליטת לידים ממודעות, ישירות לצ'אט (בדומה למסנג'ר) כולל בקרת המרות סטנדרטית.

יש להחזיק בחשבון וואטסאפ ביזנס רגיל או רשמי ולחברו בהגדרות העמוד או הביזנס מנג'ר של פייסבוק.

כדי להבטיח תוצאות טובות, יש לפרט בתוכן המודעות הממומנות שהפניה תיעשה בוואטסאפ, כמוכן יש להכין מראש הודעות קבועות למענה מהיר ותגובות אוטומטיות למבקרים ראשונה בצ'אט שלכם.

שיווק בוואטסאפ לאתרי איקומרס

כל אתר ואתרי סחר בפרט, יהנו מיחס המרה גבוה אם יאפשרו פנייה באמצעות וואטסאפ לקבלת מענה על שאלות לפני ואחרי רכישה. הוספת כפתור ירוק קטן מצד ימין למטה באתר, תעשה את העבודה.

שילוב בוט למענה אוטומטי ו FAQ יגדיל את זמינות המענה ובכך את אמינות המותג ושביעות רצון הלקוחות. הוספת קופונים ומבצעים מוגבלים בזמן בשילוב הודעות תזכורת, יניבו בוודאות גידול יפה במכירות ובפניות רלוונטיות אליכם.

שיווק בוואטסאפ באמצעות סטטוס וסטורי

מרגע האינטראקציה הראשונית בצ'אט שלכם, כל מי שפונה אליכם דרך וואטסאפ, ייחשף לשינויי הסטטוס והסטוריז שלכם, בפייסבוק, באינסטגרם וכמוכן בוואטסאפ. לפיכך, העלאת סטטוסים וסטוריז
באופן תדיר, עם מבצעים או עדכונים מעניינים, תגדיל את היקף החשיפה שלכם בוואטסאפ ותסייע בהפצת המסרים שלכם ללקוחות קיימים ופוטנצייאלים, לחבריהם, קולוגות ובני משפחה.

מותגים גדולים משקיעים בסטוריז מופקים בצורה משובחת ועל כן התוצאות שלהם בהתאם. יחד עם זאת, כל עסק יכול לפרסום סטורי או עדכון סטטוס בכמה שניות וליהנות מהיכולת המדהימה הזו.
השקיעו בתמונות או סרטונים עצמאיים, הוסיפו קישורים ואנימציות בטעם טוב, כך תגדילו את אפקטיביות הפצת המסרים ורמת העניין של לקוחותיכם הקיימים והפוטנצייאלים כאחד.

יצירת בוט וואטסאפ

בוט לוואטסאפ, הינו כלי אוטומטי המאפשר מענה אוטומטי מבוסס הגדרות ומסרים שנבנו מראש. הבוט (Bot) פועל בצורה די דומה לבוטים המופעלים בצ'אטים של אתרים או במסנג'ר, אך בוואטסאפ, ישנו משנה זהירות בנוגע למי ומתי ניתן לשלוח הודעה. לא נפרט כאן את כל המקרים והתגובות המאפשרים שימוש בבוטים בוואטסאפ, שכן הם משתנים באופן תדיר עקב פיתוח יכולות מצד ג' ותנאי שימוש של פייסבוק (בעל הבית בוואטסאפ).  כן נוכל להרחיב שבוטים משתמשים בעיקר ככלי לאיסוף לידים מתוך הצ'אט, עדכון על סטטוס הזמנה, אישור הגעה ותורים, התראות שירות ואישורי תשלומים מקוונים. מדד ההצלחה של בוט משתנה בין עסק לעסק בהתאם למטרות המשפך השיווקי הכולל בוט בוואטסאפ. קמפיינר מקימה ומפתחת בוטים לוואטסאפ וצ'אטים נוספים, נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בהטמעה מהירה ובטוחה של בוט בוואטסאפ.

שיווק בוואטסאפ במוקדים טלפונים

נציגים טלפונים במוקדי שירות, תמיכה ומכירה יכולים להגדיל את היקף המענה והמכירות על ידי שימוש בוואטסאפ במוקד. כיום, חברות גדולות, עושות שימוש בוואטסאפ ככלי עיקרי למענה חלקי או מלא של מרבית המקרים שנדרש בהם נציג. כמוכן, מוקדים קטנים ובינוניים כבר החלו בשימוש בוואטסאפ בדרכים שונות כדי לממש את היתרונות הגלומים באפליקציה. צוות קמפיינר מטמיע יכולות וואטסאפ במוקדים וישמח לסייע לכם בכל אחת מהדרכים הבאות :

וואטסאפ ראשי למוקד – נהוג בעיקר במוקדים גדולים בשל העלויות הגבוהות, מאפשר ריבוי נציגים על אותו חשבון וואטסאפ, ניהול תורים וטיקטים לכל מקרה לקוח.

וואטסאפ אישי לכל נציג – משמש כל סוג של מוקד המעוניין להעניק שירות אישי ביותר, היוצר חיבור קרוב בין הלקוח לנציג ומאוד זמין, מאפשר את כל היכולות של חשבון ראשי, פשוט לכל לנציג.

בוט עזר – מייצר הפניות אוטומטי או נותן מענה למקרים שכיחים שאינם מחייבים התערבות נציג בשיחה. כמוכן, שילוב בוט והודעות אוטומטיות במוקד, מסייע במענה איכותי ונגיש לקהל הלקוחות שלכם.

תוספים לדפדפן – מאפשרים לשלוח הודעה ראשונית ללקוחות שאינם שמורים בחשבון וואטסאפ, כמו גם שמירת אנשי קשר  חדשים מתוך הצ'אטים אל מערכות CRM ומערכות שיווק נוספות.

 

רוצה להגדיל מכירות דרך וואטסאפ?

רוצה מנוע צמיחה אוטומטי?