שיווק מבוסס דאטה
שיווק מבוסס דאטה
העידן הדיגיטלי בו אנו חיים, מציף כל אחד ואחת מאותנו באלפי אינטראקציות דיגיטליות מידי יום.
כשמדובר בעסקים וחברות, האינטראקציות הדיגיטליות הן המקום שבו מתרחשות רוב העסקאות.
אחת התולדות של העידן הדיגיטלי, היא הדאטה השיווקית העצומה שכל עסק צובר, אוסף, מתעד, מטרגט, מפקסל או מאקסל. למעשה כל קמפיין, משפך או אסטרטגיה שיווקית שלמה, צוברים כמויות עצומות של דאטה על הקהלים, המדיה, השוק והמתחרים. כל הדאטה הזו, אם תנתחו אותה ותפעלו בהתאם לתובנות שלה, יהפכו את השיווק בעסק שלכם לשיווק מבוסס דאטה.
למה שיווק מבוסס דאטה טוב לעסק שלכם
מאפשר לכם לתזמן מהלכים שיווקים ומסעות לקוח על בסיס מאפיינים והעדפות צרכניות מהדאטה ומערכות השיווק, כך המסרים יגיעו בזמן ולמקום הנכון. כמוכן, שיווק מבוסס דאטה, מאפשר ניהול נכון של הנתונים כבר משלב קליטתם, ומסייע לכם לדייק מסרים ולתת שירות מקצועי יותר ללקוחותיכם.
בעזרת שיווק מבוסס דאטה, תוכלו להכיר טוב יותר את הלקוחות שלכם, לדעת לאיזה קבוצות ופלחים המוצרים שלכם נמכרים יותר, איך לשכפל את הלקוחות הכי רווחיים ואיך לפרסם בצורה הכי ממוקדת, ממש כמו עם כוונת.
שורה תחתונה, שיווק מבוסס דאטה מגדיל לכם משמעותית את המכירות ולרוב גם באופן אוטומטי.
דוגמאות לשימושים בשיווק מבוסס דאטה
הגדלת ה ROI ע''י טרגוט כירוגי בקמפיינים דיגיטליים
ניתוח והבנת התנהגות קהלים, לקוחות ומתחרים
ניהול מסודר של רשימות התפוצה ומועדון הלקוחות
שליחת מסרים, עדכונים ופרסומים בהתאמה אישית
תכנון מסעות לקוח במספר ערוצי מכירה במקביל
אינטראקציה במסלול לקוח מקפיצה סטטוס ב CRM
חיזוי התנהגות עתידית של קהלים, לקוחות ומתחרים
מדף דיגיטלי חכם למדידת חנות פיסית
איך תגדילו מכירות באמצעות שיווק מבוסס דאטה
אנחנו הופכים את הדאטה שלכם והתובנות שלה, למעשים, קמפיינים וצמיחה במכירות.
איסוף נתונים נכון
כדי לקבל תמונת מצב אמיתית, עליכם לאסוף בצורה אחידה ורציפה את כל הלידים, הפניות, העסקאות, ההזמנות, פרטי הלקוחות, פיקסלים שיחות וצ'אטים. נתוני קשר אלו, מצטרפים לנתונים ממערכות דיוור, אנליטיקס ומערכות פרסום ממומן (גוגל/פייסבוק/טאבולה/ועוד), כמוכן, כדאי לצבור נתונים על ביצועי מתחרים ומחירונים ענפיים.
קמפיינר בעלת ניסיון רב באיסוף נתונים לשיווק מבוסס דאטה, אנחנו מתחברים לאתרי תדמית וסחר, עמודי נחיתה, קופות, צ'אטים ותגובות, מערכות הפרסום והדיווח השונות, מרכזיה, מערכות ניוזלטר וסמס, CRM והנה"ח. עבור כל הנתונים שנאספים בדרכם למערכות שלכם, אנו דואגים לתקן שמות וכתובות, לצמצם כפילויות, לתייג לקוחות ולידים לפי קמפיינים, סטטוסים, משפכים ופרופילים.
ניתוח מעמיק ודיווח בזמן אמת
את כל הנתונים, כדאי להטמיע במערכת למודיעין עסקי (BI) או ב CRM שלכם, כך תוכלו במספר קליקים לנתח לעומק כל מהלך שיווקי או קמפיין עד לרמת התכנים במודעות הפרסומיות והתפלגויות הקהלים. ניתוח עמוק יותר, יפיק תובנות על תזמונים נכונים לפרסום, מיקומים, פרופיל לקוח אידיאלי ופרסונה.
אנו בקמפיינר, נסייע לכם בהקמת מערך המודיעין שלכם, נפתח עבורכם דוחות המרה ועמידה ביעדים נבנה עבורכם דשבורדים לנתונים חיים, המדווחים בזמן אמת על המדיה השונים, עמידה ביעדים, מידע על מתחרים, איתותי נטישת לקוחות והתראות שיווקיות שונות.
יישום התובנות בקמפיינים ומשפכים
אז כל הנתונים יושבים אצלכם בצורה תקינה, גיליתם את טווחי הגילאים שממירים לכם הכי הרבה, את ההתנהגויות הצרכניות של הלקוחות הכי מכניסים עבורכם, את השעות שהכי כדאי לפנות אליהם ובאיזה מסרים הם ינועו יותר לפעולה. כאן השלב לצאת בפרסום חדש או לעדכן את הקיים.
בקמפיינר מועסקים צמדים של מנהלי קידום ממומן ואורגני עם התמחות בשיווק מבוסס דאטה. אנו נבצע עבורכם או נלווה את פעילות הקמפיינים שלכם לאור השינויים שהוחלטו על בסיס הדאטה. שלב זה כולל הפקת חומרים שיווקיים (קופי ועיצובים) הקמת קמפיינים מרובי פלטפורמות, משפכים שיווקיים במייל, סמס, וואטסאפ, מסנג'ר ובוטים שונים.
שיווק אוטומטי מבוסס דאטה
לצד הקמפיינים ודיווח בזמן אמת, שיווק מבוסס דאטה מבוסס (בעיקר) על אוטומציה שיווקית.
הבסיס כולל אוטורספונדר במייל וסמס לכל ליד חדש, תזכורת לפגישה או תור, ברכות בחגים וימי הולדת.
מעבר לבסיס, כבר תמצאו הודעות סמס בנטישת המתנה לשיחה אתכם, הודעת פוש לגולשים שנטשו עגלה, הודעות וואסטאפ עם פרטי משלוח, הנחה אוטומטית לפי שווי סל קנייה צפוי ועוד..
שיווק מבוסס דאטה על אוטומט, מצריך מצוות קמפיינר לקבוע עבורכם כללים אוטומטיים ששולטים בעסק שלכם, כללים אלו מופעלים בהתאם לביצועי הקמפיינים והתובנות שנצברו. כך אנו מגדילים עבורכם את המכירות ומשפרים את שביעות רצון הלקוחות.
פלטפורמות שאנו תומכים בהן