שיווק רב ערוצי
שיווק רב ערוצי
בשנים האחרונות גברו פניות צרכנים לעסקים באמצעות ערוצי תקשורת מגוונים. אם בעבר פקס ומזכירה הספיקו, היום יש לתת מענה מכירתי ושירותי במייל, וואטסאפ, סמס, צ'אט באתר, צ'אט ברשתות חברתיות, שירות פרונטלי, פקס, שיחות יוצאות ומענה לשיחות נכנסות. למעשה כל קמפיין, מהלך יח"צני או קידום מכירות שאתם מפעילים, פותחים ערוץ תקשורת חדש מול הקהל שלכם.
כל כך הרבה ערוצים ופניות, למה זה טוב ?
מענה מכירתי ושירותי רב ערוצי (שיווק רב ערוצי) מאפשר ללקוח לבטא את עצמו ביחס למוצר או לשירות שלכם. אם תשתתפו בשיח, תקבלו יותר הזמנות ומכירות, תפחיתו נטישה וביטולי עסקה, תזהו מוקדם כשלים במוצר או בשירות. תהנו מהיכרות מעמיקה לאורך זמן עם קהל הלקוחות, יעול תהליכי עבודה של לפני או אחרי המכירה.
והכי חשוב, תוכלו להיות זמינים ומיידיים, מה שלקוחות אוהבים.
בקמפיינר, אנו מיומנים בריכוז פניות מערוצים מרובים, ניהולן ע"ג מערכת אחודה, יצירת עדיפויות למענה מיטבי, פיתוח הערוצים הכדאיים ומיזוג הערוצים הבזבזניים, הטעמת בוטים ומערכות מתקדמות. מיומנויות אלו מאפשרות לנו לתפור עבור בית העסק חליפת תקשורת רב ערוצית סינרגית המאחה את חלקי התקשורת השונים ובכך מייצרת מעטפת תקשורתית שלמה הגדולה מסך חלקיה.